keskiviikko 24. tammikuuta 2018

Tikru renkaalla

Tänään se sitten tapahtui! Kun renkaan pystyi suorittamaan radan osana. Eikä se lopulta vaatinut kuin kolmen viikon ajan kahdet treenit viikossa. Toki kesällä olin jonkin verran naksutellut rengasta Tikrulle, mutta tämän kanssa onnistuin aiheuttamaan Tikrulle päänsärkyä ja masennusta. Lopulta homma lähti sujumaan lelupalkalla. Alkuun apupalkkaajan kanssa, ja lopulta minun palkitsemana lelua heittämällä.

Tie ei ollut kuitenkaan kovinkaan suora, sillä alkuun Tikru ei kestänyt yhtään minun liikehäiriöitä. Eikä oikeastaan minkäänlaista kierrosten kohoamista. Nämä pääsivät vähän yllättämään, sillä muiden esteiden kohdalla ei ole ollut liikehäiriöllä tai kierroksilla merkitystä. Jostain syystä rengas oli erityisen vaikea tehtävä, tai olin onnistunut naksuttelulla tekemään oletettua paljon huonommat pohjat. Vielä viime viikolla takuttiin hyppy-rengas yhdistelmästä minun ollessa paikallani. Onneksi en missään vaiheessa sortunut auttamiseen tai tukkinut renkaan sivuja siivekkeillä (kuten minulle ehdotettiin). Lopulta tänään kun Tikru hoksasi tehtävän nimen niin ei haitannut minun liike, eikä aiheuttanut päänvaivaa korkeammat kierroksetkaan.

Mörkö vietti lepopäivää eilisen fysasrin jälijiltä. Mörkö liukastui ilkeän näköisesti, ja olihan kroppa ottanut osumaa. Mörkö vastasi kuitenkin kivasti hoitoon ja aukesi hyvin. Onneksi viikonloppuna tuli käytyä treenaamassa, niin ei tämän päivän treenien väliin jääminen harmita niin paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti