sunnuntai 20. elokuuta 2017

Viimeinkin Saviojalta nolla

Perjantaina oli minulle jännä kisa. Lähdin ensimmäistä kertaa yksin agility-kisoihin tällä vuosikymmenellä, vieläpä niin että isimies jäi kipeän pojan kanssa kotio. Onneksi kisat olivat Kirkkonummella ja onneksi olin ilmoittautunut vain yhteen starttiin niin poissaolo ei venynyt kolmea tuntia pidemmäksi. Hyvin sain ajatukset kuitenkin suunnattua rataan, mutta harmittaa etten lopulta pyytänyt keneltäkään videointiapua kun näemmä haluan analysoida varsinkin kontaktit videolta jälkikäteen.

Miksi vain yksi startti kun useampi oli tarjolla? Siitä syystä että olen saanut Saviojan radoilta vaikka kuinka monta yliaikanollaa niin että yliaikaa on 0.01, 0.03, 0.07... T o d e l l a ärsyttävää. Niinpä ajattelin nyt keskittyä vain yhteen kisaan, ja tehdä viimeinkin rata ihanneaikaan. Ja niinhän me tehtiin! Vaikka rata oli aika mutkainen ja vaikka siinä oli parikin sellaista kohtaa joissa tiedän Mörkön vauhdin pysähtyvän. Ja vaikka teinkin kaksikin takaaleikkausta, mitkä luonnollisesti hidastavat Mörköä entisestään. Mörkö teki kyllä hyvin hommia muuten, ja hoiti varsinkin pujottelun tosi mallikkaasti kotiin. Lopputulos -0.85 eikä oltu edes viimeinen nolla :) Eihän tulos edelleenkään hurraa huutoja suurimmassa osassa agilityharrastajia saa aikaiseksi mutta minä olen tällä hetkellä, tässä vaiheessa kautta ja nykytavoitteeni kanssa kyllä tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti